Flamenko Londra’da

Tüm dünyanın karmaşasına, yaşadıklarıma duyduğum öfke ve çaresizlik duygusuyla başlamıştım yıllar önce flamenkoya… Aşkımı, tutkumu, isyanımı yansıtmıştım gitar tınılarıyla hareket eden vücuduma…

Son dört yılda yaşadığım üç farklı ülkede devam ettim flamenkoya ama hiçbir zaman İstanbul’daki kadar disiplinli olamadım açıkçası… İstanbul’dan sonra, Beyrut… ve Londra’da dansettim… Şimdilik kısa bir ara verdim… Birkaç ay sonra dönmek üzere…

Flamenkoyla tanıştığım ilk yıllarda Eva Yerbabuena ile tanışmak aklımın ucundan bile geçmesi mümkün olmayan bir hayaldi…

BBC Türkçe, BBC Arapça ve BBC Farsça’nın ortak projesi sayesinde, bu hayalimi gerçekleştirdim ve Eva Yerbabuena ile yeni şovu ‘Ay’ hakkında konuştum…

Dinlenme odasında ne kadar bizden biriydi Eva… Taa ki sahenye çıkana kadar.. Bir Tanrıça’ya dönüştü adeta… Sanki biraz önce dinlenme odasında elleriyle karıştırdığı renkli pudraları, göz kalemlerini, farlarını süren O değilmişçesine…

Beni en mutlu eden, dirilten ve isyanımı, sevindimi, heyecanımı duyurmama vesile olan Flamenko’ya… Cheers!

BBC Türkçe için Londra Flamenko Festivali’nde Eva Yerbabuena ile söyleşimiz…

http://www.bbc.co.uk/turkce/multimedya/2013/03/130318_dg_flamenco.shtml

 

 

 

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

